FAQ k programu

Proč se má naše firma o Opucard vůbec zajímat?

O BENEFIT Program je dobré se zajímat, neboť v současnosti oslovuje 90.000 lidí - držitelů krajské karty Opuscard a liberecké městské karty Citycard, což jsou z většiny vaši potenciální STÁLÍ zákazníci. 

Do jara 2010 se počet držitelů přiblíží 120.000 a tak bude mít kartu v peněžence více než 1/4 obyvatel Libereckého kraje.

Co naší firmě vstup do BENEFIT Programu přinese?

Nástroje, které okamžitě (bez dalších příprav a kroků) umožní:

  1. přitažení nových zákazníků
  2. zakotvení nově příchozích zákazníků - jejich věrnost
  3. motivaci nových i stávajících zákazníků k vyšší útratě
  4. směřování stávajících zákazníků k určitým produktům / službám
  5. vedení stávajících zákazníků, aby o vás referovali svým známým

Schéma výhod

Navíc přesně zjistíte, kteří zákazníci jsou ti klíčoví - kteří dělají hlavní část vašeho obratu.

To vše za více než přijatelnou cenu!

Co to BENEFIT Program vlastně je?

BENEFIT Program je především spojení s obrovskou skupinou držitelů karet. Každý partner, který těmto lidem - svým potenciálním zákazníkům - nabídne nějaký benefit je po té zveřejněn na stránkách www.benefitprogram.cz, které jsou vlastně hlavním referenčním bodem a poskytují informace o aktuálně platných benefitech a slevách.

BENEFIT Program je také sada nástrojů, které umožňují každé firmě (oslovující populaci Libereckého kraje) vytvořit nebo doplnit svůj systém práce se stávajícími zákazníky. Díky programu máte možnost inzerovat svou nabídku věrnostních benefitů hned několika způsoby:

  1. v pravidelných letákových kampaních zaměřených na držitele karet Opuscard a Citycard,
  2. v e-mailovém magazínů, který odebírají tisíce registrovaných (stav v únoru 2010: 11000 registrovaných adres),
  3. v inzerátech v regionální příloze MF Dnes
  4. v plakátech v MHD (Liberec = 100 vozů, Jablonec n. N. = 40 vozů)

Pro větší možnosti motivace vašich klientů nabízíme vytvoření dárkových poukazů.

Kvůli dokonalé evidenci zákazníků - jejich preferencí, četnosti návštěv a čerpaných výhodách nabízíme software OpusBenefit, který funguje jako klientská databáze a do systému dodává prvek, který umožňuje řízení práce s klienty a následné vyhodnocení. Firmám, které již svou databázi klientů zřídily (například lékárny a optiky, které tak činí kvůli pojišťovnám), nabízíme převodní můstek - emulátor klávesnice, který umožňuje čtečku čipových karet (a Opuscard či Citycard) využít jako alternativu k vlastní "klubové" kartě dané firmy. 

Prvky BENEFIT Programu

Samozřejmě tyto nástroje nijak nevylučují využití vlastních (např. stávající věrnostní karty). Naopak je třeba počítat s tím, že vaše vlastní aktivity v provozovně / prodejně jsou dalším důležitým momentem, který určuje výkon a úspěšnost věrnostního systému.

Proto svým klientům poskytujeme i množství dalších doplňujících služeb - například poskytujeme zdarma obecně využitelnou "přihlášku" do zákaznického klubu, polep na dveře či výlohu, bannery na webové stránky firmy atd.

Jak se zákazník o mé nabídce v BENEFIT Programu dozví?

Pro rychlé rozšíření informace o Vaší nabídce realizujeme  letákové kampaně (letáky tiskneme každé čtvrtletí a distribuujeme průběžně), prezentujeme program v médiích (například v regionální příloze MF Dnes nebo ve zpravodaji Libereckého kraje, který vychází v nákladu 180 tisíc kusů a je zdarma distribuován do domácností), běží pravidelné kampaně v MHD (Liberec = 100 vozů, Jablonec n. N. = 40 vozů), každé dva měsíce zasíláme registrovaným držitelům karet e-mailový magazín.

 Propagační kalendář

Základem však musí být Vaše plné zapojení. Od nás dostanete nálepku na dveře, stojánek na pokladnu a základní sadu letáků.  Bez Vašeho vlastního podílu na komunikaci nabídky však vše poběží pomaleji. Proto je třeba nabídku inzerovat na vlastních stránkách, v inzerci umístěné v médiích... Stejně tak je třeba instruovat personál a nabídku k využití benefitu prezentovat každému návštěvníkovi.

Nálepka: